A Secret Weapon For علت بیماری خود ایمنی در طب سنتی

Wiki Article

نبود انسولین و قند بالا می تواند میزان الکترولیت های خون شما را تغییر دهد.

خونریزی شدید معده ممکن است جریان خون به مغز را کاهش دهد و سبب بروز علائمی نظیر گیجی، سردرگمی، خواب‌آلودگی و حتی فشارخون بسیار پایین (شوک) شود.

آن‌ها با شناسایی قسمت‌های کوچک ویروس در خارج از سلول‌های آلوده قادرند به آن‌ها حمله کرده و سلول‌های آلوده به ویروس را نابود کنند.

طحال: اندامی به اندازه یک مشت است که در حفره شکمی قرار دارد.

صفحه اصلی » مقالات » پزشکی و سلامت » غدد و تغذیه » قند خون: جدول قند خون پایین، نرمال، بالا و بعد از ناشتا / درمان قند خون بالا

مصرف برخی از داروها همچون داروهای ادرارآور، مسدودکننده‌های آلفا و بتا، داروهای پارکینسون، داروهای ضدافسردگی

هنگامی که غلظت قند خون به کمتر از ۵۰ میلی‌گرم درصد برسد، دیابتی‌ها دچار علائم زیر می‌شوند:

این سلول‌ها هنگامی که با یک عامل یا جسم بیگانه مواجه شوند، شروع به تکثیر کرده و پیام‌هایی یا سیگنال‌هایی را به سایر گلبول‌های سفید ارسال می‌کنند. در واقع با این کار گلبول‌های سفید دیگر را برای مقابله با عوامل بیماری‌زا دعوت می‌کنند.

ممکن است نیاز باشد با یک متخصص تغذیه برای تغییر مقدار و نوع درمان بیماری خود ایمنی کلیه غذاهای مصرفی خود مشورت نماییدو با اصلاح عادات غذایی از بروز مجدد قند خون بالا جلوگیری کنید.

به عنوان مثال، اگر سیستم ایمنی بدن با یک باکتری، ویروس یا انگل با یک عامل بیماری‌زا روبرو شود، به اصطلاح پاسخ ایمنی ایجاد می‌کند.

زمانی که یک پاتوژن موفق به عبور از سد دفاعی اولیه شد و توانست به بدن راه پیدا کند باید با دومین خط دفاعی غیر اختصاصی بدن مواجه شود.

شامل مواد غذایی مفید از جمله انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی، کلسیم، آهن، منیزیوم، آمینو اسیدها و سلنیوم است.

– بگذارید۲۰ تا ۳۰ دقیقه قبل از شستن با آب ولرم بر پوست بماند.

اگر نشانه های هیپوگلیسمی را بیش از اندازه نادیده بگیرید ممکن است هوشیاری خود را از دست بدهید، زیرا مغز نیازمند گلوکز برای ارائه عملکرد درست است.

Report this wiki page